неділю, 17 травня 2015 р.
Рефлексія. Модуль 10
Працюючи над модулем 10, мені довелося відповісти на наступні запитання:
• Яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб? Як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора?
• Яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів?
Шукаючи відповіді на ці питання, я зрозуміла, що вміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду. Також я дізналася, що фасилітація - це організація процесу колективного розв'язання проблем у групі, який керується фасилітатором (ведучим, головуючим) та навчилася створювати документи для фасилітації.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар